onsdag 25 februari 2015

Tiotaggare i sängkammaren

Det går långsamt, om man ska tro bloggen. Sanningen är att jag har allt för många projekt i luften samtidigt, mycket smått, inget klart. Och jag tillhör ju dem som gärna visar det färdiga resultatet i mina inlägg. Så vänta bara, det är trädgård på gång här...


Men först, sängkammaren behövde förgyllas med en tiotaggare. En tung jäkel som hänger på tre rejält pluggade krokar för att försäkra mig om att inte dö av att få horn i huvudet på väg ner för trappan. Hade varit en så dråplig och snopen död...

Inropat för en spottstyver på Garpenhus
Lite pyssel och papp.
En ful broderad tavla i en snygg och perfekt ram (loppisfynd) samt ett bar spillbitar tapet. 
Spara alltid spillbitar av tapet, i alla år. Förvara dem väl. Det kommer en dag där du garanterat behöver just den där lilla biten, en dag när den passar perfekt till just det där projektet. Tro mig! Based om (several) true storys. 



Och så det färdiga resultatet. 
-Mamma, kan man hänga i dom här...?
-NÄÄÄÄJ, akta. Rör dem inte!!


På Instagram är jag dagligen aktiv, häng gärna på där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar