söndag 12 oktober 2014

Att erövra

Detta är en blogg om mina fynd, projekt och aldrig sinande passion för att bygga mitt hem.
Jag har för avsikt att hålla det till just enbart detta...

...men...

...så många fina ord och stöd jag fått av alla er läsare. Jag måste så blanda in lite annat i det här inlägget och säga:

Tack.

Tack snälla ni.

Jag är faktiskt lite överrumplad.
För vissa perioder, som de senaste veckorna, har det inte varit mycket annat att berätta än tex

"Vet ni, idag var jag och köpte mig ett nytt bakmått, en ny pizzakniv och nya påsförslutare, för det blev jag av med i bodelningen"

Och det är ju ganska ointressanta blogginlägg tänker jag.
Den här bilden är till dig som uppmanat mig att sluta blogga för att jag inte gjort det tillräckligt ofta.
Varsågod

Men naturligtvis, naturligtvis har jag en massa på gång i kulisserna ;) Det går lite långsammare än tidigare men här kommer en aperitif till vad som är på gång. Tänk Walk-in-closet med den rätta murriga känslan...

Och för att kunna ge tillbaka något till alla er som stöttat mig erbjuder jag härmed mitt gästrum om ni är på semester eller på genomresa i Skåne och behöver sova billigt, typ helt gratis :)
Skicka ett mail till mig i så fall så skickar jag koordinater att ställa in GPSen efter.

SÅ, nu ska detta återgå till att bli en renodlat inredningsblogg igen!

11 kommentarer:

  1. Åh, så roligt att du verkar vara på banan igen. Menar inte att vara hurtfrisk, men jag har saknat dig!

    SvaraRadera
  2. Jag har ganska nyligen hittat till din fina blogg och det jag fastnade för var värmen och känslan av det stora hjärtat. Det var det som gjorde att jag återvände och stannade kvar. Blogga när du har tid och lust och om det du vill. Då blir det bäst. Att blogga ska vara roligt och ge energi, det är ju därför vi gör det. När det övergår till måste, krav och dåligt samvete tar det mer än det ger. Så blogga när du har tid och lust. Kravlöst. Vi finns här.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men det är väl självklart att när livet förändras så är det väl inte bloggen som är viktigast! Å det ska den väl aldrig vara? Det är väl livet, det "riktiga" livet som ska gå först? förresten så är det din blogg och du gör som du vill! Önskar dig all lycka till och hoppas ni mår så bra som möjligt i allt detta, vet av erfarenhet vad du går igenom. Kram.

    SvaraRadera
  4. Go girl!!! Skit i vad andra tycker och följ ditt hjärta! Jag längtar i alla fall efter dina inlägg oavsett vad de handlar om. Ibland förändras livet och det gäller för alla, men det är kanske inte alla som vågar vara öppen med det och dela det med andra. De som har taskiga kommentarer har inte bättre vetande och därför inte heller värt att bli upprörd över. Så fortsätt vara underbara du, och du har en trogen följare! styrke kram till dig!!

    SvaraRadera
  5. Bloggen är din och du gör precis vad du vill i och med den. Vi läsare får följa med i det du väljer att dela med oss eller så kan vi låta bli. Så enkelt är det. Skitsnack och dumma kommentarer ska du helt enkelt strunta i. Jag tycker så mycket om din blogg och ser fram emot varje nytt inlägg, trots att din inredningsstil inte alls är min. Men det är nå´t med värmen och kärleken till huset, byggandet och inredning som gör att jag trivs så bra. Och förmodligen är det så att det finns mer inspiration i olikheterna än i likheterna.

    SvaraRadera
  6. Känner med dig. All värme! / N

    SvaraRadera
  7. God morgon... Håller med vad dom ovan tycker... Stå på dig så gott det går. Jag ramlade över din fina blogg i våras då jag letade efter höns :) och jag tycker den är helt otrolig och det är ett stort nöje att få ha följt er i ert arbete med hus och gård. Skickar dig därför en varm kram i höstrusket och hoppas på att den värmer.
    Anna

    SvaraRadera
  8. Jag har följt din blogg länge och fullkomligt älskar den. Ibland kommer det annat emellan. Som du själv sa, allt har sin tid. Man måste låta det ha sin gång.
    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  9. Att folk orkar!!!! Din blogg, ditt liv, din ork och tid bestämmer ingen annan än du över! Kram & sköt om dig <3 // suss_74

    SvaraRadera
  10. Ja jag kan inte tillägga något annat än ovanstående personer redan har gjort. Det finns alltid folk som alltid vill lägga näsan i blöt men det är det bara att sk-ta i . Ha det bäst!

    SvaraRadera