lördag 30 augusti 2014

Allt har sin tid...

…och nu kliver jag in i en tid där jag kommer rodda hus och hem på Villavägen som singelmamma. Min brors största huvudbry är hur jag ska orka klippa den stora gräsmattan. Ska nog uppmana honom att läsa den här bloggen för här finns ju bevisen på att klippa gräset är a "walk in the park" för min del.

Och så värst ensamt blir det inte med barn varannan vecka, mina hönos, hund…och så åkte jag på de 3 hamstrarna. Där har vi nattsällskap som kan kallas duga för jises vad de röjer. Bra för spökena att skylla på om de råkar vara för högljudda.


10 kommentarer:

  1. Liebe Sandra, interpertiere ich es richtig? Jetzt, nach so viel gemeinsamer Arbeit all die Jahre, und nach den tierisch großen Arbeiten am und im Haus , im Garten - erst diesen Sommer auch!!-, jetzt also wurdest du alleinerziehende Mutter?? Das ist nicht zu fassen! Ich glaube, ich verliere den Verstand.
    Das tut mir unendlich leid..

    Kram

    Susanne

    SvaraRadera
  2. Oj, vad händer? I mina öron låter det som nåt skitjobbigt som ligger under orden i detta inlägg. Stora förändringar... Stor kram och styrka till dig och dina barn <3

    SvaraRadera
  3. Nämen??? Vad händer, så skulle det väl inte bli. Livet har sin gång och jag hoppas att du är lite lycklig någonstans mitt upp i allt. Stor varm kram. / Pia

    SvaraRadera
  4. Kära dig kära din man och kära kära dina barn måtte allt gå vägen. Alla får ni nya liv och med en stor skopa klokhet behöver det inte bli dåligt.

    SvaraRadera
  5. Cyberstyrkekram till dig och din familj.

    SvaraRadera
  6. Kram kram, det är konstigt och skitjobbigt såklart men du...det blir bättre efter lite tid fått passera...för alla, barn som vuxna. Lycka till med allt <3

    SvaraRadera
  7. Usch, vad ledsen jag blir. Har följt din blogg länge och ert fantastiska arbete med huset.
    Jag skickar 1000 kramar.

    SvaraRadera
  8. Underbart reportage i hem och antikt!

    SvaraRadera
  9. Oj, tänkte att det var något som inte stämde när jag läste i sydsvenskan. Sorgligt men hoppas att du har bra stöd runtomkring dig! Jag har varit igenom två tvärvändningar och det är inget roligt, oavsett hur välmotiverat uppbrottet än är. Önskar dig en harmonisk höst!

    SvaraRadera
  10. Ville bara kika in och säga Grattis till det fina reportaget i Hem & Antik .. du har en fantastiskt god smak som verkligen inspirerar !
    Förstår att det hänt saker i ditt liv just nu och hoppas att du har vänner runt dig som är bra på att lyssna, ge kramar och bara finnas där.
    Styrkekram från Isa

    SvaraRadera