söndag 13 januari 2013

Söndagsspiror

80% på alla julsaker! 
Men vem säger att det måste vara julsaker. Jag hittade de här, granspirorna...eller vad de kallas. Ser så mycket er än grantoppar i dessa. Kreativiteten flödar: längst upp på en blompinne inslingrad i kaprifol, på ryggstödet till en stol, i fönstret på en glashylla, insatta i en pergola eller spaljé...vi får se vart de tar vägen.

Håller de så håller de, går de sönder så kostade de 7 kr st.
(Och eftersom medelmåttig inte är min grej så köpte jag 15 st, och ändå grämer jag mig för att jag inte köpte fler..jag menar, 7 kr!)


3 kommentarer:

  1. Ja det var billigt! Bara fantasin sätter gränser...KUL! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vilket fynd! Jag är säker på att du kommer att hitta de mest förträffliga ställen att placera dessa spiror på.

    Ha det gott!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygga! Har precis varit och söndagsfyndat massor av pysselmaterial på Panduro, till priset av nästan ingenting! superbra!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera